• Werkdagen voor 18:00 besteld, is dezelfde dag verzonden!
  • Volg ons op Instagram @famousstore

4.8van 732 Reviews

10% korting? Volg ons op Insta en stuur een DM

10% korting? Volg ons op Insta en stuur een DM


    Veelgestelde vragen

    Verzending

    Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?
    Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Op werkdagen voor 18:00 uur besteld is dezelfde dag verstuurd. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een track-and-trace mail. Op deze manier kun je je bestelling volgen.
    * Geen bezorging mogelijk op zondagen. 

    Wanneer ontvang ik mijn track-and-trace code?
    Deze ontvang je pas als de chauffeur van DHL onderweg is met jouw order. Het kan dus iets langer duren voordat je je tracking link in je mailbox hebt!

    Wat zijn de verzendkosten?
    Nederland: De verzendkosten bedragen €3,95. Bij besteding vanaf €75 betaal je geen verzendkosten. (Deze is niet geldig in combinatie met een kortingscode) 

    Internationaal: De verzendkosten buiten Nederland verschillen per land. 
    Deze kosten worden doorberekend tijdens het bestellen op de bestelpagina.
    De verzendkosten voor onze buurlanden België en Duitsland zijn €6,95.

    Wat zijn de verzendopties?
    Je kan je bestelling thuis laten bezorgen of je kan ervoor kiezen om je bestelling op te halen bij een dichtstbijzijnde DHL afhaalpunt. Dit kun je selecteren in het bestelproces. Zodra je bestelling is verstuurd kun je je adresgegevens niet meer wijzigen.

    Retourneren

    Hoe kan ik een bestelling retourneren?
    Volg de stappen op de pagina ‘Retourneren & Ruilen’.

    Mijn retourformulier zat niet bij mijn order?
    Je kan een nieuwe retourformulier via de email van ons ontvangen. 

    Hoelang duurt een terugbetaling van een retourzending?
    Wij hanteren 10 dagen voor de verwerking vanaf het moment van ontvangst van je retour. Als jouw retour bij ons binnen is ontvang je een bevestigingsmail hierover!

    Kan ik meerdere orders samen retourneren?
    Ja dat kan zeker! Je kan meerdere bestellingen als 1 retour opsturen met je ingevulde retourformulier. 

    Ik heb een verkeerde item ontvangen?
    Vervelend dat je dit hebt ontvangen. Je kan ons een mailtje sturen zodat wij je verder kunnen helpen. [email protected]

    Wat moet ik doen als ik een beschadigd item heb ontvangen?
    Indien er sprake is van een beschadigd item bij afgifte, dan kun je ons een mailtje of appje sturen. Vermeld hierin je ordernummer & maak een foto van het item dat kapot is. Op deze manier kunnen wij je sneller helpen.

    Ik heb een retour gestuurd, hebben jullie die al ontvangen?
    Bewaar je tracking code altijd bij je. Zodra je retour binnen is ontvang je een mailtje van ons.

    Wij proberen binnen 48 uur te reageren op werkdagen.

    Samenwerken


    Hoe kan ik me aanmelden voor een influencer collab?
    We zijn altijd op zoek naar meiden die met ons willen samenwerken! Stuur even een mail naar (Instagram) [email protected] of naar (Tiktok) [email protected]  

    Hoe kan ik als bedrijf samenwerken met
    Super leuk! Stuur ons een mailtje naar [email protected] met info over jouw bedrijf en hoe je de samenwerking voor je ziet! 

    Items

    Het gewenste item is helaas uitverkocht. Wat nu?
    Wij proberen de niet afgeprijsde items die uitverkocht zijn regelmatig weer aan te vullen. Wil jij zeker weten of het item weer binnenkomt? Schrijf je in voor de ‘back in stock’ mail!

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »